پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۵ ب.ظ

امروزه تقاطع های چراغدار زیادی در سطح دنیا مجهز به
سیستم کنترل هوشمند می باشند .یکی از متداولترین روشهای اندازه
گیری پارامترهای ترافیکی مربوط به تقاطع ، استفاده از سنسورهای
القایی است . از سنسورهای القایی فقط در جلوی تقاطع استفاده
می شود . به همین دلیل در کنار عملکرد مناسب سیستم SCATS در
تخصیص زمانبندی صحیح و سازگار با شرایط لحظه ای ترافیک ، یک
اشکال به آن وارد است و آن عدم محاسبه مستقیم و دقیق طول صف
چراغ ق ...