پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ

عنوان مقالات: 1-افزایش اهمیت بازاریابی تلفن همراه در نور،بهبود
تلفن های همراه، مشکلات پیشروی مواجه می شوند،در عمل، راه حل از ترس ها و
انتظارات(سال 2015) 2-تلاش های بازاریابی مربوط به کانال های رسانه های
اجتماعی و طریقه استفاده موبایل در گردشگری: مطالعه موردی در استانبول(سال
2015) 3-رسانه های اجتماعی موبایل: عنصر جدید ترکیبی از بازاریابی
دیجیتال ارتباطات(سال 2015) 4-سطح استفاده و قصد آینده استفاده از پاسخ
سریع (QR) کد برای بازاریابی تلفن همراه در میان دانشجویان در ترکیه(سال
2015) 5-تلف ...