پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

چکیده رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار
است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری»این اصل قدیمی است که
«همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم
افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت
ارتباط با مشتری که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر
به مشتری است را توسعه دادهاند . سازمان ها و تشخیص داده اند که
مشتریان مه ...