تیز فایل

برای تبادل لینک به سربرگ تبادل لینک در سمت راست بالای صفحه مراجعه نمایید
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ق.ظ

قالب شخصی من کی هستم-12

این قالب شخصی بصورت Html میباشد که توسط تیم ایران دیزاین طراحی شده Who I am یا من کی هستم نام یک قالب شخصی حرفه ای به صورت HTML میباشد که شما را قادر می سازد تا سایتی حرفه ای را راه اندازی کنید اگر نیاز به یک سایت شخصی دارید ما قالب من کی هستم را به شما پیشنهاد میکنیم ,این قالب کاملاً واکنش گراست و با دارا بودن امکاناتی بالا نیازهای شما را برطرف میکند. من کی هستم دارای 5 صفحه مختلف میباشد که تمامی این صفحات با آخرین متدهای روز کدنویسی و طراحی شده است. من کی هستم قابل نصب روی وردپرس و جوملا ن ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی