جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ
پایان نامه مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد
صفحه :312 چکیده امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و
خدمات بهعنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی میگردد. سازمانهای عمومی
تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر [1]TQM جهت بهبود و ارتقاء
کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که
مأموریت اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات
راهنمایی و رانندگی و ...
۹۶/۰۳/۱۹